Sklep internetowy na Magento? A może inne rozwiązanie?

Odpowiednia platforma, na jakiej zbudujesz swój pierwszy sklep internetowy, stanowi podstawę Twojego sukcesu. Koszty jej utrzymania, funkcjonalność, przejrzystość, dobry design, dostosowanie do zmieniających się trendów… kwestii, które musisz wziąć pod uwagę, dokonując wyboru, jest mnóstwo. Decyzja nie należy do łatwych, zwłaszcza, że platform e-commerce są dziesiątki. Którą z nich wybrać? Najpopularniejsze obecnie Magento albo Prestashop czy może platformę dedykowaną specjalnie dla Twojego biznesu?

Czytaj więcej

Jak efektywnie zarządzać czasem? Poznaj najlepsze rozwiązania

Już na wstępie warto wspomnieć, że każdy z nas może nauczyć się zarządzania czasem. Nie jest to najłatwiejsze wyzwanie, gdyż wymaga wielkiej konsekwencji w działaniu, lecz bez wątpienia warto podjąć taki wysiłek. Rezultatem będzie nie tylko zwiększenie efektywności naszych działań, ale także własny rozwój. Zachęcamy do zapoznania się z czynnikami, które niekorzystnie wpływają na zarządzanie czasem i sprawiają, że nasza praca nie przynosi takich efektów, jakich moglibyśmy się spodziewać.

Czytaj więcej

5 zasad dobrego contentu. Jak tworzyć angażujące treści do internetu?

Zastanawiasz się czasem, jak oni TO robią? Oni – blogerzy, dziennikarze, copywriterzy, których podczytujesz z ukłuciem zazdrości? Jak to się dzieje, że ich zdania układają się tak płynnie i rytmicznie, że leady intrygują od pierwszego słowa, a puenty punktują rzeczywistość ze snajperską precyzją? To talent, powiedzą niektórzy. Wrodzone flow, umiejętność snucia opowieści i żonglowania słowem dana nielicznym. Prawdą jest, że nie każdy napisze bestsellerową powieść. Pisanie na potrzeby internetu różni się jednak znacząco od kreowania literatury. Nie musisz być Dostojewskim, Hemingwayem ani Jane Austen. Tworzenia angażujących treści, którymi chętnie dzielą się internauci, można się nauczyć. Oto 5 zasad dobrego contentu.

Czytaj więcej

W jaki sposób pisać w Internecie angażujące treści?

Angażujące treści w internecie to miód dla duszy odbiorców, a dla firmy — sposób na utrzymywanie ich liczby i pozyskiwanie nowych. Pamiętasz, kiedy ostatnio ktoś dzielił się z Tobą linkiem? O to (też) chodzi. Ponadto webwriting pozwala na ciągłe monitorowanie odbioru tekstów i dostosowanie ich charakteru pod konkretne grupy odbiorców. Powiedzmy szczerze — tekstu, video i zdjęć jest w internecie tak wiele, że aby przyciągnąć czytelników, którzy mogą stać się klientami, trzeba utworzyć strategię z różnymi rodzajami angażujących treści. Jak to zrobić?

Czytaj więcej

2016 rok to 5 rocznica startu Polskiego prostego prostego CRM-u online – miniCRM.pl

Choć trudno w to uwierzyć aplikacja miniCRM ma już 5 lat. Taka rocznica to idealny moment na podsumowanie tego co już było i planowanie przyszłości. Warto z tej okazji przyjrzeć się bliżej systemowi, który w tak krótkim czasie zdobył zaufanie setek firm. Co sprawiło, że mimo ogromnej konkurencji aplikacja nie tylko utrzymała się na rynku, ale jest w gronie najchętniej wybieranych CRM-ów w Polsce?

Czytaj więcej

Przekonaj szefa, że warto używać CRM!

Systemy klasy CRM to nowoczesne oprogramowania, które znacząco ułatwiają i przyspieszają codzienną pracę w przedsiębiorstwie poprzez porządkowanie informacji handlowych. A ponieważ współczesny marketing coraz bardziej opiera się na skutecznym wykorzystywaniu wiedzy o klientach i budowaniu z nimi długotrwałych relacji, warto zainwestować w system usprawniający tworzenie i szybkie przeszukiwanie baz danych o kontrahentach. Jakie konkretne korzyści wypływają z wykorzystywania rozwiązań klasy CRM?

Czytaj więcej