Choć trudno w to uwierzyć aplikacja miniCRM ma już 5 lat. Taka rocznica to idealny moment na podsumowanie tego co już było i planowanie przyszłości. Warto z tej okazji przyjrzeć się bliżej systemowi, który w tak krótkim czasie zdobył zaufanie setek firm. Co sprawiło, że mimo ogromnej konkurencji aplikacja nie tylko utrzymała się na rynku, ale jest w gronie najchętniej wybieranych CRM-ów w Polsce?
Podstawowe informacje o miniCRM
MiniCRM to internetowa aplikacja, która umożliwia doskonalsze zarządzanie firmą. Pozwala lepiej zorganizować kontakty z klientami i pracownikami firmy, czuwa nad zleceniami i dzięki temu wyraźnie wspiera sprzedaż. System to miejsce gdzie zamieszcza się wszystkie ważne kontakty, umowy, rozliczenia, zadania do wykonania. W praktyce oznacza to, że już nigdy więcej nie zapomnisz o załatwieniu żadnej pilnej, służbowej sprawy. Nawet jeśli coś umknie Twojej pamięci, to system na czas Ci o tym przypomni. Dla kogo jest on przeznaczony? System powstał z myślą o właścicielach małych, także jednoosobowych i średnich firm. By zacząć korzystać z aplikacji potrzebny jest jedynie dostęp do Internetu. Nie musisz instalować specjalistycznego oprogramowania, wystarczy skorzystać z przeglądarki internetowej. Jeśli chodzi o koszty to są one zaskakująco niskie. Oferta abonamentowa zaczyna się już od niespełna 30 złotych, a jeśli jesteś freelancerem lub prowadzisz bardzo malutką firmę możesz korzystać z miniCRM-u zupełnie za darmo. Poza niewielkim kosztem używania aplikacji do największych jej zalet zalicza się dziecinnie prosta obsługa. System został zaprojektowany tak, by nikt nie miał trudności z jego obsługą. Inne zalety często wymieniane przez użytkowników to fakt, że system nie ma zbędnych funkcji, a obsługa zajmuje bardzo mało czasu. Pracownicy firm korzystających z miniCRM doceniają także to, że twórcy aplikacji nieustannie aktualizują system i dostosowują go do potrzeb swoich klientów.
Efekty działalności po 5 latach
Piąte urodziny to idealny moment na podsumowanie dotychczasowej działalności. Te kilka lat bardzo intensywnej pracy zaowocowało tym, że obecnie ponad 400 firm każdego dnia korzysta z aplikacji miniCRM. Biorąc pod uwagę mnogość dostępnych systemów CRM jest to naprawdę bardzo dobry wynik. Zmotywowani w ten sposób twórcy aplikacji dokładają ciągle wszelkich starań, by nie zawieść tych, którzy im zaufali. W tym celu system jest na bieżąco udoskonalany. Twórcy systemu zdają sobie sprawę, że stworzenie aplikacji nie wystarczy by odnieść sukces. W tym celu trzeba cały czas ciężko pracować. Pomysłodawcy miniCRM za cel stawiają sobie wychodzenie naprzeciw zmieniającym się potrzebom klientów. Od pewnego czasu w odpowiedzi na potrzeby klientów można z niego korzystać przy pomocy urządzeń mobilnych takich jak choćby tablety czy smartfony. Dzięki temu korzystanie z systemu jest możliwe w dowolnym miejscu poza siedzibą firmy. Klienci doceniają ten trud, bo jak się okazuje ponad 95% z nich poleca aplikację swoim znajomym. Jakie są plany na przyszłość twórców miniCRM? Przede wszystkim utrzymać usługi na jak najwyższym poziomie i ciągle aktualizować system, by nie rozczarować klientów i nadal być w czołówce najchętniej wybieranych systemów CRM w Polsce. Podsumowując warto podkreślić, że przez te 5 lat twórcy miniCRM wykonali dobrą robotę i co ważne nie spoczęli na laurach. Jak się okazuje takie podejście bardzo popłaca, bo niedrogi, łatwy w obsłudze i rozwijający się nieustannie system to coś, czego bez wątpienia potrzebują współczesne firmy.